קייטרינג לאירוע קטן בבית

מתכננים אירוע קטן בבית? מחפשים שירותי קייטרינג?

הפקה של אירוע קטן בבית יכולה להיות קלה ופשוטה כאשר יש לכם שירותי קייטרינג מקצועיים לאירוע. אם אין לכם זמן או כוח להכין מנות לכל האורחים ולשטוף את כל הכלים ולאחר האירוע, האפשרות האופטימלית מבחינתכם היא הזמנת שירותי קייטרינג לאירוע קטן בבית. שירותי הקייטרינג כוללים בין היתר כלי הגשה מעוצבים לאירוח ומלצרים מסתובבים על פי הצורך. צוות שירותי הקייטרינג מגיע אליכם ומכין עבורכם מספר אפשרויות להגשה כגון דוכני אוכל, שולחן בעיצוב שוק ושולחן בשרים מפנק במיוחד.

שירותי קייטרינג לאירוע קטן ואינטימי

אירוע קטן בבית יכול להיות כל אירוע חגיגי כמו אירוע יום הולדת, בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה. שירותי קייטרינג לאירוע קטן המוצעים לכם באתר מספקים לכם מענה לכל סוג אירוע, בין אם זה אירוע בוקר או צהרים ובין אם זה אירוע ערב. אופי ההגשה וסוג המנות יהיה מותאם לשעת האירוע ולאופי האירוע שלכם. אתם תקבלו מנהל אירוע צמוד אשר ילווה אתכם לאורך כל האירוע ותוכלו לחסוך לכם את כל הטרחה של הפקת אירוע ביתי. בדרך זו, תוכלו באמת להנות באירוע, לבלות עם האנשים האהובים עליכם ולהיות בטוחים שאף אורח לא יהיה רעב במהלך האירוע.

שירותי קייטרינג לאירועי בבית כשר

על מנת להיות בטוחים שהאוכל באירוע יהיה מתאים לכל האורחים שלכם, חשוב לבחור בתפריט עם השגחת כשרות. שירותי קייטרינג לאירועי בבית כשר מוצעים לכם כאן באתר עם מגוון גדול של מנות מהמטבח הישראלי, האסייתי, האירופאי והאמריקאי. שילוב נפלא של מאכלים שישאירו לאורחים שלכם באירוע טעם של עוד. תוכלו לבנות בעצמכם את התפריט לאירוע שלכם על פי מספר המוזמנים ומספר דוכני האוכל שתבחרו לאירוע שלכם, מתוך 20 דוכני אוכל המוצעים לכם כאן באתר.

קייטרינג לאירוע קטן בבית

לקבלת פרטים נוספים על שירותי קייטרינג לאירוע קטן בבית, צרו איתנו קשר דרך האתר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי לגודל ואופי האירוע שלכם. אנחנו בשירותי קייטרינג שוקראן מציעים לכם חוויה קולינרית משגעת עם מיטב המנות והמאכלים שלנו המתאימים לכל סוג אירוע פרטי או עסקי והכל במחירים נוחים ומשתלמים במיוחד.

הממליצים שלנו

בין לקוחותינו