עגלות אוכל לאירועים

עורכים אירוע בקרוב? מחפשים עגלת אוכל מפנקת?

היום כמעט ואין אירוע שאין בו עגלות אוכל לאירועים. עגלות האוכל או דוכני האוכל מהווים את הבסיס למנות המוגשות בקבלת הפנים לאירוע, אך הן יכולות להיות גם חלק עיקרי באוכל המוגש באירוע עצמו. אז מה היתרונות בעגלות לאירועים ולמה כדאי לכם גם להזמין עגלת אוכל? היתרון בעגלות האוכל בא לידי ביטוי באפשרות להציב אותן בכל מקום באירוע, עם אפשרות לבחור את סוג האוכל המועדף עליכם. בנוסף לכך, ניתן להזמין מספר עגלות של אוכל וליצור מבנה בצורת "ח" בתוך החצר בו יתקיים האירוע שלכם.

עגלות מזון לאירועים מהמטבח הבשרי

אוהבים בשר ורוצים שהאירוע שלכם יהיה מבוסס על המטבח הבשרי המשובח? באמצעות עגלות מזון לאירועים תוכלו להגיש בשרים ישירות מהפלנזצ'ה עם תיבול משגע לחוויית טעמים בלתי נשכחת. את הבשרים ניתן להגיש כנתחי בשר כמו אנטריקוט וסינטה או בתוך לחמניות המבורגר. אתם בוחרים את צורת ההגשה ויכולים להציע לאורחים שלכם מספר אפשרויות בכל עגלת מזון. ריח הבשר המשגע יגיע לכל אזור האירוע שלכם וימשוך אליו את כל האורחים. עגלות האוכל הבשריות הכשרות נחשבות לפופולריות ביותר באירועים בישראל והן מומלצות מאוד לכל סוג אירוע, בין אם זה אירוע עסקי ובין אם זה אירוע משפחתי.

מה המחיר לעגלת מזון לאירועים?

המחיר לכל עגלת מזון לאירועים תלוי ב-2 פרמטרים עיקריים – סוג עגלת המזון ומספר האורחים הצפויים להגיע לאירוע שלכם. אם אתם יודעים את מספר האורחים המוזמנים, יהיה ניתן לתת לכם הצעת מחיר כבר עכשיו בטלפון. אנחנו בשירותי קייטרינג שוקראן מציעים לכם 20 סוגים שונים של עגלות אוכל לאירועים במגוון טעמים וסוגים. האוכל מגיע ממדינות שונות בעולם לחוויה קולינרית מושלמת לכל סוג אירוע שתרצו לערוך. לכל סוג של עגלה או דוכן אוכל יש מחיר קבוע למנה עם אפשרות לשלב מספר סוגים של מאכלים בעגלה אחת.

הזמנה של עגלות אוכל לאירועים

לקבלת פרטים נוספים על עגלות אוכל לאירועים במגוון רחב של מאכלים, צרו איתנו קשר דרך מספר הטלפון המופיע בראש האתר. אנחנו בשירותי קייטרינג שוקראן מציעים לכם את המגוון הגדול ביותר של עגלות ודוכני אוכל במחירים משתלמים במיוחד, עם התאמה אישית לסוג ואופי האירוע שלכם.

הממליצים שלנו

בין לקוחותינו