שולחן שוק לאירועים פרטיים

מתכננים אירוע פרטי בבית או באולם? מחפשים קייטרינג מקצועי?

הפקה של אירוע פרטי צריכה לכלול מספר דברים מרכזיים – מיקום האירוע, מספר המוזמנים וסוג האוכל. בנוסף לכך, יש לקחת בחשבון את שיטת ההגשה של האוכל. אחת משיטות ההגשה הפופולריות של השנים האחרונות היא "שולחן שוק" הבנויה למעשה מההגשה המסורתית של שולחנות בופה. בשונה משולחן בופה מסורתי, שולחן שוק לאירועים פרטיים הוא ארוך יותר ועמוס בצורה מוגזמת (במובן החיובי) עם מגוון עצום של מאכלים. זוהי צורת הגשה מושלמת לכל סוג אירוע והיא אהובה במיוחד מכיוון שהיא מציעה סוגים רבים ושונים של מאכלים בשולחן אחד בלבד.

היתרון בהגשת מאכלים בשולחן שוק

שולחן שוק יכול להיות בנוי על קו תפריט מאוד שמרני כגון – שולחן שוק של מאכלים אסייתיים בלבד, או לכלול מגוון גדול של מאכלים בשולחן אחד ולשלב אוכל אסייתי כמו סושי ואוכל ים תיכוני כמו נתחי שווארמה בלחמים טריים. אתם בוחרים את השילוב ויוצרים למעשה שולחן שוק בהתאמה אישית לאופי האירוע שלכם. אם האירוע שלכם נערך בבית, לא תצטרכו לדאוג לכלי הגשה, להכנה של הבית או אחסון של האוכל. הכל יוגש על השולחן יחד עם כלי הגשה וכל מה שיהיה נותר לכם לעשות הוא להנות בעצמכם מהמאכלים הנפלאים בשולחן השוק.

אירוח קליל עם מגוון מאכלים

שולחן שוק לאירועים פרטיים הוא פתרון מושלם למי שרוצה לערוך אירוע מפנק וטעים מבלי הגשה לשולחנות. בדרך זו אתם חוסכים את הצורך בלשלם על הגשה של מלצרים ולמעשה נותנים לאורחים שלכם להנות מהאירוע בצורה קלילה ולא רשמית, עם שולחן ארוך המלא בכל טוב של מאכלים שנבחרו בקפידה. דרך האתר תוכלו למצוא את האפשרויות של שולחנות השוק שלנו ולבחור את שולחן השוק המתאים ביותר לאירוע שלכם.

הזמנת שולחן שוק לאירועים פרטיים

רוצים להזמין שולחן שוק לאירועים פרטיים? לא יודעים אילו מנות יתאימו לאירוע שלכם? זה הזמן לפנות אלינו דרך מספר הטלפון המופיע בראש הדף. אנחנו בשירותי קייטרינג שוקראן מציעים לכם שולחנות שוק מלאים במאכלים טעימים ומשובחים המוגשים בעיצובים נפלאים ומיוחדים. הצוות שלנו מנהל עשרות אירועים פרטיים בכל שנה ויכול להציע לכם את המגוון הגדול ביותר של מנות ומאכלים לשולחן שוק מעוצב.

הממליצים שלנו

בין לקוחותינו