קייטרינג על האש לחתונות

מחפשים קייטרינג על האש לחתונה שלכם? הגעתם למקום הנכון!

אם כבר קבעתם תאריך לאירוע המרגש שלכם, זה הזמן לבחור את שירותי הקייטרינג! אז אילו שירותי קייטרינג מומלצים לחתונה ומה הכי פופולרי היום? במאמר הבא נספר לכם על סוגי המאכלים הנפוצים ביותר באירוע חתונה ואילו שיטות הגשה נחשבות לאהובות ביותר. שירותי הקייטרינג הכי מבוקשים כיום בישראל הם שירותי קייטרינג על האש לחתונה והם מגיעים במספר שיטות הגשה מומלצות – הגשה באמצעות דוכני אוכל והגשה באמצעות שולחנות בעיצוב שוק. מה ההבדל? דוכני האוכל הם למעשה עמדות הגשה עם מגוון גדול של בשרים על האש ושולחנות השוק הם שולחנות גדולים הכוללים מאות מנות ומאכלים המוכנים ישר לאכילה.

קייטרינג לחתונה עם דוכני אוכל

דוכן אוכל המוצע לכם כחלק משירותי קייטרינג לחתונה, כולל צוות מקצועי המנהל את תהליך ההכנה וההגשה של האוכל. הדוכן יכול להיות מתאים לאירוע קטן ואינטימי כמו 150 איש ועד לאירועים גדולים של 300 איש. את הדוכן ניתן להציב כחלק מהמנות המוגשות בקבלת הפנים או כחלק מהגשת המנות העיקריות של האירוע, הכל על פי הבחירה שלכם. ניתן להזמין מספר דוכני אוכל ולשלב מנות בשריות איכותיות עם דוכנים מעולים אחרים כמו דוכני פרי שייק ודוכני סושי ואוכל מוקפץ וליצור מגוון רחב יותר של מנות באירוע שלכם.

שולחנות שוק של בשרים לחתונה

למה שולחנות השוק כל כך פופולריים לאירועי חתונה? היום כל שירותי קייטרינג על האש לחתונה המכבדים את עצמם, מציעים שולחנות בעיצוב שוק הכוללים מגוון רחב של מאכלים על שולחן אחד. אפשר למצוא בשולחנות השוק המבורגרים משובחים, מגוון גדול של סלטים, תוספות מעולות לכל מנה ומאכלים מטוגנים וטעימים במיוחד. שולחן השוק רלוונטי גם למנות הקינוחים והוא מגיע בעיצוב מרהיב ומיוחד עם מאות קינוחים איכותיים וקטנים לחוויה קולינרית משגעת ובלתי נשכחת.

שירותי קייטרינג על האש לחתונה

רוצים לדעת עוד על שירותי קייטרינג על האש לחתונה? מצליחים לדמיין כבר עכשיו איך יראה האוכל בחתונה שלכם? אנחנו בשירותי קייטרינג שוקראן נגשים לכם את החלום להפיק את האירוע הקולינרי המושלם ביותר לחתונה שלכם, גם מגוון גדול של מנות בשריות מובחרות כמו המבורגרים, נתחי סינטה, אנטריקוט, לבבות ושווארמה והכל בתקציב מוגדר מראש.

הממליצים שלנו

בין לקוחותינו